Previous Entry Share Next Entry
Толстая, Наталия, Natalivip
natalivip

(no subject)

«Сьогодні активне використання інтернету можна порівняти з умінням керувати автівкою. Це ще одна корисна навичка»

Листопад 13, 2012 Погляд

Наталя Толста, представляючий брокер компанії «Finlot-TD», про переваги активного використання інтернету

 Люди, які користуються соціальними мережами, більш активні й сучасні. Інколи я можу знайти важливу інформацію у соціальних мережах значно швидше, аніж вона з’явиться на спеціалізованих інформаційних ресурсах. У такий спосіб я маю своєрідну інформаційну «перевагу».

Сьогодні зареєструватися у соціальній мережі – значить, заявити про себе на весь світ. Розповісти усім, що ти існуєш і можеш допомогти іншим. Крім того, інтернет допоміг мені знайти бізнес-партнерів.

Активність у соціальних мережах дозволяє рекламувати свою діяльність. Це не означає, що потрібно говорити тільки про свою фірму, більш ефективно – публікувати цікаві матеріали, які стосуються новацій чи тенденцій у тій галузі, в якій ти працюєш.  Я одразу бачу реакцію на оприлюднені дані, чи зацікавили вони інших користувачів. У такий спосіб ти ненав’язливо звертаєш увагу на свою фірму.

Інтернет-мережі дозволяють познайомитися з цікавими людьми. Можливо, у реальності мені ніколи не вдалося б поспілкуватися з тими чи іншими особистостями, політиками чи іноземними експертами. Тепер же я звертаюся з питаннями, які мене цікавлять, безпосередньо до конкретної людини й одразу отримую відповідь. Інтернет дає всім однакові можливості: ти можеш без посередників налагодити контакт із потрібними людьми.

Можливість постійно вчитися – вагома перевага інтернету. У соціальних мережах є чимало груп за професійними інтересами. Корисна додаткова опція – можливість переглядати цікаві відео з різноманітних тренінгів та конференцій. Я отримую цікаву інформацію, яка допомагає мені професійно зростати, не витрачаючи час на її пошуки.

Неабиякою перевагою соціальних мереж є можливість швидкого та ефективного зворотного зв’язку.Відстежуючи статті й теми, які цікавлять клієнтів, можна вдосконалити власні послуги. До того ж, це хороший канал отримання позитивних рекомендацій, котрі можуть привернути увагу інших потенційних клієнтів.

Сьогодні активне використання інтернету можна порівняти з умінням керувати автівкою. Це ще одна  корисна навичка.

Я не забороняю підлеглим користуватися соціальними мережами під час роботи. Це може заважати лише тим працівникам, які виконують зосереджену роботу, наприклад, роблять економічні розрахунки чи проводять аудит.

Спілкування в інтернеті повинно відбуватися на професійному рівні. Не варто забувати, що воно є частиною твого іміджу, а отже, треба дотримуватися елементарних «правил поведінки».



?

Log in